hoe zet ik doorschakelen definitief uit?

Als mensen mij voor de eerste keer bellen schakelt de telefoon automatisch door, bellen zij gelijk weer dan gaat hij wel over. ook als ik de telefoon een tijdje niet gebruikt heb om te bellen en ik wil bellen legt hij niet gelijk contact maar moet ik opnieuw bellen dan lukt het wel.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ga naar naar Instellingen en dan Bellen (met het telefoonhoorn icoontje) en dan zie je Oproep doorschakelen. Als je dat activeert, dan kan je kiezen of je wel of niet je oproepen doorgeschakeld wilt hebben. Zet alles op Off of Uit. Ik denk dat dit voor de meeste smartphones op deze manier werkt.