De balk geeft aan dat je op een locatie bent waar deze app relevant is. Hetzelfde gebeurt bijvoorbeeld wanneer je een koptelefoon in je aux aansluiting steekt. Dan komt er een balk met muziek, omdat je waarschijnlijk muziek wilt luisteren op het moment dat je een koptelefoon aansluit. Het mooie is dat het systeem leert van je gedrag. Luister je na het aansluiten van de koptelefoon namelijk nooit naar muziek, maar ga je wel naar de YouTube app om daar video's te bekijken, dan zal je iPhone na verloop van tijd YouTube in de balk weergeven bij het aansluiten van een koptelefoon.

Als ik een McDonald's inloop, dan komt er in de balk de McDonald's app te staan. Stap ik mijn auto in, dan komt ook hier de mogelijkheid om muziek af te spelen en zo zijn er ontzettend veel. Het komt erop neer dat het net wat makkelijk werkt.

Je kunt dit niet uitzetten. Het belemmert je normale gebruik immers niet. Wat je wel kunt doen is al je locatievoorziening uitzetten. Echter werken dan apps zoals Maps en andere navigatie niet meer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt een app geïnstalleerd die "SOM Today" heet.
Dat is een app voor leerlingen en verzorgers in het voortgezet onderwijs om je rooster en huiswerk te checken.
Als je er van af wil dan moet je de app deïnstalleren.
Alleen blijf je dan wel zitten, zelf weten dus...
escape
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is er geen mogelijkheid dit uit te zetten dan?
Ik weet t niet zeker maar Volgensmij is dat veelbezochte locaties bakje ik had dat eerst ook alleen ik weet niet zeker hoe ik het had gedaan maar probeer dit eens

Open instellingen
Scroll tot je privacy ziet
Klik daar op
Klik op locatie voorzieningen
Scroll tot je systeem ziet
Klik er op
Klik op veelbezochte locaties
En zet de schakelaar uit(grijs)

Als dit het niet is probeer dan het antwoord van de persoon hierboven
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dit werkte niet.. Ik verwijder gewoon de app en dan gebruik ik het via internet. Toch bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga naar instellingen>Algemeen>Handoff en appsugesties> Zet schakelaar geïnstalleerde apps uit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En als het niet werkt kijk of je de laatste iOS hebt iOS 9.2/3