Wat bedoelen ze met de misbruik maken met onbeperkt bellen en sms'en in tv reclame van simpel?

Wat als je een abonnement hebt dat lijkt mij dat je echt onbeperkt mag doen wat je wilt hoe kan je dan misbruik maken? http://www.simpel.nl/?m=4&i=0&ds_medium=cpc&gclid=Cj0KEQiAn8i0BRDur-HV1PCTy4UBEiQAPuFr9PoTsU5HzSDpszfii9ml9MvUrHOKSujOJwB6bGNndlkaAjry8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Zoals altijd zijn er addertjes onder het gras. Dat onbeperkte bellen en SMS-en is niet echt onbeperkt. Dat zeggen ze alleen om klanten binnen te halen. In de actievoorwaarden staat namelijk dat je 'een normaal gebruik' moet hebben. En ze vertellen er niet bij wat dat dan is. Zoiets heet formeel een 'fair use policy'.
Als je met zo een abonnement dag- en nacht gaat bellen en SMS-en dan wordt je gewoon afgesloten. Want dan heb je volgens hun geen 'normaal gebruik'.
Een vervelende reclametruc die mensen zich best wat meer zouden moeten realiseren voordat ze in de mooie praatjes van de providers geloven.
escape
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je was me net voor :-)