Kan ik ook een korte belbundel voor in het buitenland afsluiten?

Ik ga binnenkort een weekje weg naar Italië. Graag zou ik daar nog wel naar Nederland willen bellen, maar niet buiten mijn bundel om. Mijn provider, Simyo, biedt geen bundels voor in het buitenland aan. Is er een mogelijkheid dat ik een korte bundel kan afsluiten voor het bellen in het buitenland terwijl ik nog wel steeds mijn bundel bij Simyo blijf houden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Sommige providers hebben deze mogelijkheid wel. Simyo is een budgetprovider, dus dan heb je deze mogelijkheid niet. Als je perse je zaken in Nederland wil aanschaffen, raad ik je aan om eens langs een Phonehouse te gaan of een andere winkel waar ze diensten aanbieden van de verschillende providers (of je gaat bij de winkels van de providers zelf langs; ze zitten vaak toch bij elkaar in de buurt) en vraagt naar de extra bundels die ze hebben voor prepaid-klanten. Dan gebruik je een pre-paid-kaartje in je telefoon met die buitenland-toevoeging.

Overigens is bellen in het buitenland niet eens zo duur meer en heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om via VOIP te bellen via wifi, via iets als Skype, HangOuts, Whatsapp of Blackberry Messenger (dat kwalitatief betere kwaliteit oplevert qua spraak naar mijn ervaring).