Wat is een goede sim only aanbieder?

Heb al enkele sim only aanbieders met elkaar vergeleken heb onder andere prijs vergelijking gedaan op http://simonlyabonnementvergelijken.nl en ervaringen opgezocht van verschillende providers op http://www.consublad.nl en http://telecom-ervaringen.nl Echter twijfel ik nog erg tussen ben.nl, vodafone en tringg.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Bij het kiezen van een (sim only) abonnement moet je een aantal dingen goed in de gaten houden, kijk eerst naar je gemiddelde belgedrag, kun je kijken door een gemiddelde te pakken van je laatste drie facturen, maanden dat je opwaardeert! Ga daar met het aantal minuten/sms iets boven zitten zodat je zeker weet dat je er mee uitkomt.
Bellen buiten je bundels is namelijk erg duur daar verdienen de providers namelijk op.

Verder moet je kijken of er minuten afgerekend worden of dat er na de eerste (volle) minuut per seconde betaald mag worden. Meeste sim only's rekenen namelijk per volle minuut! Houd in dat als je 3,01 minuut belt er 4 worden afgehaald. Let ook op sms-jes, zitten deze in de bundel? Moeten deze appart betaald worden? Kun je een apparte sms bundel afsluiten? Afhankelijk wat je het meeste doet.

Verder kijk erna of belminuten/sms meegenomen worden naar de volgende maand, ofdat je weer op nul begint.
Tja is echt heel complex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan mij voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Volgens mij maken de aanbieders alles zo ondoorzichtig mogelijk.
Kijk eens op bellen.com daar heb je een goed vergelijk van alle aanbieders naast elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk welke het goedkoopst is met de meeste minuten en sms. En 1 tip: vermijd Vodafoon. Ik en veel anderen hebben er bijzonder slechte ervaring mee gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb simyo...je betaald per seconde!
bij onderzoek komt deze echt goedkoop uitde bus met bellen én sms en.

Bij Simyo regel je alles snel en eenvoudig online. Onze voordelen:Laagste prepaid minuuttarief
10 cent per minuut/sms
Alles eenvoudig online regelen
KPN netwerk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn 3 kinderen hebben alle 3 een simkaartje van Simpel. 2,50 per maand en verder geen gemiep. Als het eenmaal geregeld is, heb je er geen omkijken meer naar. Je kunt verder een belplafond instellen om te zorgen dat je kosten niet oplopen.