Hoe haal je een NL- Alert bericht van je scherm af?

Ik heb een sony xperia z1 en mijn provider is tele2. Ik heb het bericht wel op tijd ontvangen, maar nu krijg ik het bericht niet meer van mijn scherm.. ik kan mijn mobiel ook niet meer uit en aan zetten omdat ik dan op het beeld moet klikken maar daar staat het bericht dus voor.
Weet iemand wat ik kan doen? ik heb al rond gekeken op internet maar heb tot nu toe nog niks gevonden dat mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als het nog steeds niet is gelukt kun je de batterij eruit halen en er weer terug instoppen.

Antwoorden (1)

Je zou verwachten dat er ergens een kruisje of knop is om de melding te sluiten of dat de melding verdwijnt wanneer je de 'Back'-toets gebruikt. Wanneer dat niet werkt, kun je de telefoon herstarten met de methode die op de site uit de bron wordt beschreven:

Houd de aan/uit-knop ingedrukt tot de telefoon uitgaat.