Is het mogelijk om via telefoon muziek te luisteren zonder dat het internetdata kost of geheugen op je telefoon, bijvoorbeeld via iCloud?

Dus in feite offline muziek luisteren zonder dat het extra geheugen op je telefoon kost, maar enkel iCloud geheugen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Muziek op je telefoon zelf opslaan.
Ook voor iCloud zul je het internet op moeten..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry lees net ook geheugen..
Tja. Zal toch ergens (anders dan op het internet) opgeslagen moeten worden.

Het beste antwoord

De oplossing hiervoor is de Wi-drive van het merk Kingston. Dit is een externe opslag met ingebouwd access point. Je kunt er muziek opslaan en verbinding mee maken net als met een normaal netwerk. Een wachtwoord is niet nodig.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Top bedankt!

Andere antwoorden (4)

Geheugen heb je altijd nodig. Wel kun je thuis via wifi verbinding maken met het internet; dat gaat niet van je bundel af. Dan kun je "gratis" luisteren, dat zit in de kosten van je vaste internet thuis.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja zover was ik nog haha ;). Maar mijn normale geheugen van mijn telefoon zit vrijwel helemaal vol en ik luister op het moment al mijn muziek via soundcloud. Alleen ik reis veel zonder wifi en zoveel muziek luisteren via je bundel, gaat hard. Ik dacht misschien is er een mogelijkheid om muziek te zetten op je iCloud, zodat het van dat geheugen afgaat ipv je normale geheugen en dat het dus ook geen data meer kost van je bundel.
paulus811
8 jaar geleden
PieterZeeuw, de oplossing vind je in mijn antwoord hieronder.Op Markplaats vond ik er 2 voor een paar tientjes (32 of 64GB)
Ja dat is bij de meeste telefoons mogelijk via de ingebouwde FM radio. Soms moet je oortjes aansluiten die dan gelijk dienst doen als antenne.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan eventueel een SD kaartje Kopen (indien je geen Iphone Hebt)
Een Nas Is ook een Optie zowel Apple Als android en dan kan je je PC/Laptop/tablet aansluiten (zijn wel wat prijziger dan een SD kaartje

En je kan als je apple hebt en minder wilt uitgeven
kan je gewoon de een Lichtning van apple to SD card kopen

http://www.janox.nl/Webwinkel-Product-24775095/5-in-1-Camera-Connection-Kit-voor-iPad-Mini-iPad-4-&-iPad-Air.html?gclid=CjwKEAiAhPCyBRCtwMDS5tzT03gSJADZ8VjRC0Vn-7fFzwPqvsgOckqGc3YWrycO9wRqa5ERCT23SBoC4jfw_wcB
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien zou je bluethooth kunnen gebruiken. Daarvoor kun je een geluidsbox kopen