Wat is het verschil tussen de Hold en de Standby functie bij een blackberry?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

mij lijkt t dat deze twee functies los van elkaar staan.

Hold functie lijkt mij te maken hebben met een gesprek in de "hold"zetten..en soort wachtfunctie waarin de persoon aan de andere kant jou niet hoor en jij hun ook niet.

Stanby heeft met batterij besparing te maken denk ik... Maar het kan ook dat je iemand standby hebt staan of dat je telefoon op stanby staat als zijndetoetsenblokkade ofzo?

wil je het zeker weten kijk in je handleiding ;)

Toegevoegd na 5 minuten:
de blackberry standby is een soort van veredelde lock functionality, je kan geen toetsen meer per accident indrukken, je kan echter wel nog steeds calls ontvangen en zal nog steeds warnings krijgen indien je er staan had in je kalender.
druk gewoon nogmaals gedurende enkele seconden op de standby button om het toestel terug in de normale stand te brengen