Hoe installeer ik alles op mijn Goophone i6s plus?

Hallo allemaal!
Ik heb zojuist mijn nieuwe goophone binnen, ik had deze besteld omdat ik eens wou uittesten wat het verschil nou precies is en hoe het allemaal in elkaar zit. Weet iemand hoe dit precies werkt? Ik kan mijn toetsenbord niet instellen op nederlands en ook weet ik niet hoe ik play store moet downloaden. Hij heeft nu ook al meteen kuren met het inloggen in de telefoon (pincode en touch id pakt hij allebei niet meer). Ik had gehoopt dat hij wel goed zou werken, heeft iemand tips?

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

U kunt via internet mobogenie of apptoide downloaden dat is een soort gelijke play store. En de toetsenbord zou ik als ik u was via een app downloaden want naar nederlandse toetsenbord kan niet met een clone. Dat was namelijk ook bij mijn iphone clone.