bestaat. er een app die je automatisch verbind metnopen wifi netwerken?

Ik zei een app voor als in de stad loop en er een open WiFi verbinding in d buurt is mijn telefoon zich automatisch verbind

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Bij je instellingen op je telefoon zie je toch welke onbeveiligde netwerken er bij je in de buurt open zijn?! Je klikt op degene die het sterkst is maar veiliger is het helemaal geen gebruik van die open netwerken te maken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Of er ook een app bestaat die jou automatisch zonder jouw goedkeuring met zo'n open netwerk verbindt weet ik niet, maar ik persoonlijk zou dat dan een heel domme en gevaarlijke app vinden en daar nooit gebruik van willen maken.

Niet dat ik nooit een openbaar netwerk gebruik maar dan weet ik wat ik doe en geef ik zelf mijn toestemming en ik ga er zo snel mogelijk weer af.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
sorry Jos die bestaat helaas niet in ieder geval niet in de gecontroleerde store dat komt doordat via je wifi je telefoon heel makkelijk is te hacken daarom kan je ook beter geen verbinding met onbekende netwerken maken

julius