Wat als je je code vergeten bent van gsm?

Ik ben de patrooncode van mijn gsm, een Philips S308, vergeten.Ik zou het willen resetten maar kan niet bij mijn instellingen komen en ben ook de paswoord van mijn e-mail vergeten.Weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt een hard reset doen maar daarbij verlies je wel alle gegevens die momenteel op de telefoon staan en zal je alles weer opnieuw moeten installeren (apps en dergelijke) Kijk hier hoe je deze telefoon kunt hard-resetten: http://www.hardreset.info/devices/philips/philips-s308/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je je e-mailadres nog weet, kan je daarvan niet het wachtwoord opvragen? En wanneer dat lukt, dan het volgende:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/blokkade-telefoon/ "Als je de patrooncode van je Android toestel 10 keer verkeerd invoert, vraagt je toestel om je Google accountgegevens. Ook kan het zijn dat je na 5 pogingen 30 seconde moet wachten. Na een aantal keer foutief invoeren krijg je een extra optie naast de noodoproep knop met “patroon vergeten”. Hier kan je dan inloggen op je toestel met je Google accountgegevens."

Antwoorden (1)

Dan moet je naar de winkel waar je de GSM heb gekocht met de bonnetje en iets waarmee je bewijst dat je de eigenaar bent van de GSM, en de werknemers van die winkel gaat ervoor zorgen dat je de patroon wachtwoord weer weet.