Op welke website zoek jij een nieuwe mobiel uit?

Ik doe dat op nu op: http://www.nieuwemobiel.nl/search.php. Zijn er nog betere alternatieven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je ook op zoek bent naar een nieuw abonnement of verlenging kan ik je http://www.telecomvergelijker.nl adviseren. Zij doorzoeken vele webshops tegelijkertijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik heb de mijne van ritel.nl. Ging prima, goeie prijs, geen klachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een Engels/Amerikaanse site. Maar wel duidelijk en overzichtelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan ook via www.typhone.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kieskeurig zijn vooral érg sterk in de reviews
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kies ze altijd via Typhone.nl dit vooral omdat je daar een zoek machine hebt waarin je kan aangeven wat je wel of niet graag op een mobiel wil hebben. En deze filter vind ik best fijn dan hoef je niet alles te bekijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
via www.kieskeurig.nl; daar staan mogelijkheden, reviews, prijsvergelijkingen e.d. Via die sites zoek ik veel nieuwe apparaten uit en een goede winkel waar ik het apparaat kan kopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop mijn gsm's al jaren bij gsm-shop in Urecht.
Prima service, scherpe prijzen en goede adviezen.

Zie bron: