Hoe verbind ik mijn iPhone 5s met mijn macbook air?

Ik krijg het niet voor elkaar om deze 2 met elkaar te verbinden. Allebei zelfde wifi netwerk, bluetooth al aan en uit gedaan en ook iCloud drive aangezet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om uit alle reacties even één antwoord te formuleren:

Je iPhone en MacBook zijn in principe altijd met elkaar verbonden wanneer zij zich in hetzelfde Wifi-netwerk bevinden. Als je gebruikt wilt maken van Continuity en Hand-off, dan moet de iPhone op iOS8 of later draaien, en de Mac op Yosemite of later. Bij instellingen kun je continuity en hand-off aanzetten. Echter hoef je dit zelf eigenlijk niet te doen aangezien deze standaard al aan staan.

Houd er rekening mee dat beide apparaten moeten zijn ingesteld met hetzelfde Apple ID, anders gaat het ook niet werken.

Alles over continuity en hand-off lees je op deze pagina van Apple:
https://support.apple.com/en-us/HT204681