hoe kan ik alle bestanden van de sd kaart afhalen?

ik heb nu een 2 gb sd kaart in mijn mobiel zitten,
omdat deze vol zat heb ik besloten een sd kaart met grotere geheugen te kopen.

mijn probleem is nu dat ik dan ook de helft van mijn afbeeldingen kwijt ben omdat die op de 2 gb sd kaart staat.

iemand die weet hoe ik dit op kan lossen,
heb al gepobeert om alles op mijn mobiel op te slaan alleen zou ik niet weten hoe dat zou moeten...

iemand nog ideeen of tips, of iemand die het zelfde probleem heeft gehad?

Toegevoegd na 1 minuut:
vergeten te zeggen dat ik alle foto's dan weer op de 16 gb sd kaart wil zetten,
dus misschien dat deze info wat helpt ;)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Steek de SD kaart in een kaartlezer in de computer en kopieer de bestanden naar een nieuwe map, bijvoorbeeld op je bureaublad. Vervolgens steek je de nieuwe, grotere, SD kaart in de kaartlezer en kopieer je alles vanuit de map op je bureaublad naar de SD kaart. De map op je bureaublad kun je daarna gewoon weggooien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
had hetzelfde al bedacht, en werkte prima.
toch bedankt!