Hoe kan ik mijn foto's van mijn oude telefoon afhalen als de batterij leeg is?

Ik heb een oude Samsung galaxy Gio. Ik zou graag mijn foto's willen overzetten op mijn computer. Alleen het sluitinkje (aan de onderkant) waar je normaal het snoertje in doet om hem op te laden, is stuk. Hierdoor kan ik mijn telefoon niet meer aan doen aangezien de batterij leeg is. En maakt hij ook geen verbinding met mijn computer als ik het via een kabeltje probeer. Dus hoe zou ik dan mijn foto's kunnen overzetten ??

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (2)

Een nieuwe batterij kopen van €10,-. Op zich zou dan alles weer moeten functioneren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien is de batterij in een andere telefoon wel op te laden, bij de phone-house o.i.d.
8 jaar geleden
Als je geluk hebt staan
Ze op je sd kaart . En anders probeer je t met bleu tooth als je computer dat ook heeft. En anders per mail
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jaspro101
8 jaar geleden
Nee, dan moet de telefoon ook aan staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oja hmm dat is verveelend. De laatste hoop is dan de (micro) sd kaart gevestigd die kan je er uit halen