Waarom laad mijn IPhone alleen op als die uit staat?

Sinds gisteren kan ik mijn iphone 4s nieteer opladen, alleen wanneer hij uitdtaat kan die worden opgeladen. Ook verbinden met Macbook levert niks op. Ik heb een door apple gecertificeerde lader. Weet iemand hoe dit komt?
Info:
Telefoon: Iphone 4 S
Opslag: 16Gigabyte
software versie : IOS8.2 ( vandaag geupdate naar IOS 8.3 )
jailbreak: Geen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
3.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
meschien staat dat zo ingesteld bij uw instellingen

Het beste antwoord

Je usb pin connector is kapot en moet vervangen worden. Had hetzelfde probleem en na het vervangen van dit onderdeel werkte alles weer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
misschien zit er wat vuil in de connector ? een spuitbus met air (action) kan al helpen.