SAMSUNG OMNIA QWERTY - Wie heeft deze foon en weet dit?

Net nieuw gekregen bij verlenging abonnement.
Mooi toestelletje maar...

- Kan het zijn dat er niet standaard een snoertje bij zit om hem te verbinden met de computer?

- Ik had op de eerste dag zo'n leuke melding op het scherm, drie van die blokjes, eentje voor sms, eentje voor mms en eentje voor email, dan kon je direct op het scherm zien hoeveel meldingen/berichten er waren voor elk onderdeel. Die heb ik perongeluk verwijderd vrees ik maar ik wil dat graag weer in beeld hebben. Hoe doe ik dat?

- Ik heb geen internet bij mijn abonnement. Kan ik dan toch gebruik maken van de GPS/navigatie?

- In de doos zit een bon voor een gratis 4 GB geheugenkaart waar gratis route 66 software opstaat voor navigatie (west europa). Heeft het nut om die gratis te bestellen? Kun je die kaart ook gebruiken om bestanden op te slaan zoals liedjes en foto's? Ik wilde namelijk volgende een 4 GB kaartje zelf kopen maar als dit een goeie is wacht ik wel even tot ik die gratis heb ontvangen. Of zou daar alleen maar die software op staan?

Nou, wie het weet mag het zeggen!

groetjes,
MSK

Toegevoegd na 5 minuten:
Vergeten te vragen:

- Ik wil graag extra mapjes in berichten maken om berichten in op te slaan. Zal wel niet kunnen hè?

- Elke keer als ik een sms verstuur krijg ik 'trillend' bericht dat hij is verzonden. Hoe schakel ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zie dat je in een reactie al achter een hoop antwoorden bent gekomen dus hier de overgebleven antwoorden.
Als het goed is kan je als je de route 66 hebt geïnstalleerd inderdaad gratis van de gps en navigatie gebruik maken. Wifi is inderdaad ook gratis op dat mobieltje ,wat zeker op de windows mobile telefoon erg handig is, aangezien die vaak updates nodig heeft.
Ik heb dit mobiel nog niet maar ik zit erover te denken om er ook een aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bestel die 4G kaart maar, hij is gratis en in de winkel kost hij al gauw 10 euro en dan heb ik het nog niet over Route 66.
Dit is echt een goede aanvulling.

Voor de rest:
Het spijt me, maar uit je vraag af te leiden heb je teveel een apparaat gekregen. Wil jij liever een gewoon toestel waar je alleen mee kan bellen.

Je kan het best leren. Maar dit zal je veel moeite kosten en hier op GV kan je dit niet met 1 of 100 vragen invullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef je toestel 10 minuten in handen van een jongere van rond de 18, die kunnen 'toveren' met die dingen.
En kunnen je alles uitleggen wat je weten wil.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het doorlezen van het bij geleverde boekje kan ook veel duidelijkheid brengen, denk ik