Weet iemand een goede mobiel, voldoen aan mijn eisen?

Hallo, ik zoek een mobiel, hieronder staan de eisen.
*>5 inch (heb nu 4,9 maar ben toe aan groter)
*stof- waterdicht. (liefst IP68, en anders mag het nog iets lager)
*>7 mp (>2 voor)
*200 - 270 euro
*>16 gb
*simlock vrij

ik hoop dat iemand mij kan helpen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Deze toestellen voldoen aan de criteria: http://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/#filter:TYxBCoMwFETvMutUkmiM5ABCF125LF0EDSVFqyRSSiV3b2KpuvrMm3l_weg642pr-g4Kk7MPD_KDzejmyLRvNzKZ9hx3J0Yw6btp7MdAMUpJMltz0W8oLsU_2idU7HzUatvPxnmoBbLM0xlSC5HR-H1IIsqsQCCxl3vPVyKrnbCS0t1hvEpx1Q6jKltZTik__NpgkeBL91BXCCEK3EIIXw
Succes!

De Samsung is iets goedkoper dan de Sony.