Kan ik mijn internet bundel gelijk gebruiken? of moet ik iets instellen?

Ik heb een abonnement van Hollandsenieuwe. ik heb 275 belminuten, sms en MB bundel internet. Mijn vraag is dus zoals op de vraag staat, kan ik gelijk internet gebruiken, of moet ik iets instellen zodat ik het kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Neen, als het goed is gaat alles vanzelf, mocht er iets moeten worden ingesteld dan zal er een sms van je provider verschijnen. Die instructies moet je dan gewoon volgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij HN moet je zelf het internet instellen via de site. het kan zijn dat je dat handmatig moet doen, maar het kan ook zijn dat je een smsje krijgt. afhankelijk merk en type.