Kan ik mijn telefoon resetten met een kapot scherm?

Mijn scherm van mijn HTC one SV is kapot. Ik kan tussen de scherven door nog wel stukjes scherm zien. Het touchscreen is nog te gebruiken tussen de scherven door. Ik kom niet meer in de telefoon, omdat er gezichtsherkenning op zit en deze niet meer werkt. Omdat ik een andere telefoon uit mag zoeken wil ik deze graag resetten. HTC adviseerde mij een programma via de pc. Maar hiervoor moet ik ook in de telefoon kunnen. Is er een andere mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.6K

Antwoorden (1)

Bij de winkels van the phone house weten ze precies wat ze moeten doen, ik had zelf ook een htc dan de wildfire, er zijn speciale knoppen voor maar het is best moeilijk om dat zelf te doen. Bij the phone house doen ze het kosteloos voor je!

Mocht je het thuis willen proberen zie je link het is een filmpje wat je er doorheen praat