Hoe ga ik met mijn sim-kaart op internet met een Nokia Asha 210?

Nokia Asha 210 sim-kaart internet aanzetten?

Ik heb een Nokia Asha 210 met een sim-kaart (als dit belangrijk is: het is een sim-kaart van Pay&Go van Proximus) er zou op de sim-kaart internet zitten maar als ik op internet wil dan vraagt hij hoe ik verbinding wil maken en ik selecteer Mobiele-data dan laad hij even en vraagt dan weer hoe ik verbinding wil maken. Hoe los ik dit op?

PS: Ik weet dat je met deze gsm ook wifi kunt gebruiken en dat doe ik thuis in bv. restaurants met gratis wifi. Maar ik wil dit gebruiken voor als ik geen wifi heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Allereerst moet je even controleren of 'Mobiele data' aanstaat. Anders weigert de telefoon data via je telefoonprovider te gebruiken.

Soms moet je echter de instellingen in de telefoon goed laten zetten door je provider. Dit kan meestal met een simpel SMS'je, en soms moet je daarvoor langs in een winkel.

Kijk via de website van je aanbieder of de instellingen naar je toe kunnen worden gestuurd via een sms. Dan wordt alles automatisch ingevuld voor je, en na een reboot kan je meestal meteen internetten.