Dat is een simpel spelletje waarbij je een netwerk van vliegtuigen maakt om mensen en vracht te vervoeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Pocket Planes richt je eigenlijk je eigen vliegtuig maatschappij op. Je verdient geld door middel van vluchten te plannen en mensen naar hun bestemming te brengen. Hoe beter je dit allemaal plant, hoe meer je verdient per vlucht. Met je verdiende geld kun je nieuwe vliegvelden opkopen, maar ook je vloot vernieuwen. Naast passagiers kun je ook cargo vervoeren. Pocket Planes staat er bekend om dat het spel heel erg verslavend is. Het mooie aan Pocket Planes is dat het gratis is. Je kan ook met echt geld spelen, maar dat hoeft niet. Daarmee versnel je het spel alleen maar, maar naar mijn mening is zonder echt geld spelen leuker omdat je dan alles écht zelf moet verdienen.