Ik ben mijn pincode van mijn schermbeveiliging vergeten (HTC one M8). Hoe kom ik nu toch in mijn toestel?

Ik ben mijn pincode vergeten van mijn schermbeveiliging op mijn HTC one M8. Ik kan niet meer in mijn telefoon nu, harde reset al geprobeerd. Dit lukt op de 1 of andere manier niet... wie kan mij helpen? Groeten Kim

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
3.1K
Poet
9 jaar geleden
Batterij eruit?
Poet
9 jaar geleden
Dan weer met pulcode/imei-nummet (staat op het doosje of op hey papiet daarin)
Poet
9 jaar geleden
Sorry:puk code
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Uhm ik denk niet dat dat gaat werken je kan beter gewoon contact opnemen met de HTC klantenservice

Antwoorden (1)

Zet je telefoon uit.
Houdt volume naarbeneden en de powerknop ingedrukt, totdat je het logo ziet.
Laat de knoppen los.
Je komt nu in een menu. Je navigeert met de volumetoetsen en de powerknop is bevestigen.
Kies voor factory reset