mijn chinese samsung s4 heeft een chinese besturingssysteem. .. kan ik die zelf vervangen door een europese versie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het beste advies wat ik je kan geven is XDA Developers forum.
Zij leggen je onder andere uit wat root is, wat custom roms zijn enzovoorts. Het geen wat je eerst kan proberen is natuurlijk naar de taal instellingen te gaan en kijken of "Dutch" (Nederlands) er tussen staat. Zo niet dan zal je mijn eerste advies op moeten volgen, oh en vergeet natuurlijk niet op XDA Developers forum naar jou eigen type mobiel te zoeken. Ik weet dat ze een S4 subforum hebben in ieder geval.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als custom roms iets te ver voor je gaat kun je ook morelocale2 van de Play Store gebruiken. Ik raad je dan wel aan supersu te installeren met superuser permissies aan voordat je morelocale2 installeert.