Kan ik goedkoop een nieuw toestel kopen tegen inlevering van mijn oude iphone bij de Apple store?

ik heb een iphone 5 liggen , werkt uitstekend , met enkele gebruikerssporen.
Verder met alle originele toebehoren , alleen geen bon
Als ik dit toestel inruil bij de Apple store voor een iphone 5s (nieuw , of refurbished) , hoeveel moet ik dan ongeveer bijbetalen voor de iphone 5s?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel gb staat er op je iphone?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En is ie zwart of wit?

Antwoorden (1)

Op deze site(zie bron) kan je kijken hoeveel Apple geeft voor jouw 'oude' iphone 5. Dit bedrag trek je af van het bedrag van de Iphone 5s en klaar is kees. Je weet nu hoeveel je nog moet betalen voor je Iphone 5s. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Apple bied je een belachelijk laag bedrag aan je krijgt er zeker weten meer voor op marktplaats en met dat geld naar de app store gaan
mijn 4s nemen ze al niet eens meer aan !!! GASP