Kan je ook whatsapp gratis op je iPad zonder dat hij kapot gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dat kan niet, misschien wel als je jailbreakt maar dat kan slecht aflopen

Antwoorden (2)

Als je bedoelt gratis sturen zonder de betaling van 89 cent per jaar, ja dat is mogelijk, maar het illegaal, vermits het eigenlijk een vorm van piraterij is (je zou moeten downloaden uit illegale bron en je zou eigenlijk net zoiets doen als een betaalde app toch gratis binnenhalen -> illegaal!)
Ik vermoed dat het forum in haar richtlijnen heeft staan dat ik dat dus niet mag uitleggen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het op mijn android tablet gedaan d.m.v. de whatsapp site. Het is dan niet illegaal, alleen er staat dat ze het niet ondersteunen. Ik heb het nu al bijna 2 jaar en het werkt nog steeds prima. Als het voor android kan, ga ik er van uit dat het ook mogelijk is op de ipad.