Hoe zet ik foto's van intern geheugen naar sd kaart samsung galaxy ace?

Ik heb 13 gb vrij, maar noch geeft hij aan 34 mb over te hebben, wie kan me helpen het is echt irritant ik wil de foto's overbrengen naar me SD-kaart.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Indien je telefoon dit zelf niet toe staat bestaan er apps die dit wel toestaan. Deze zijn te vinden in de play store (zoek naar foto to sd) en je zult er een aantal vinden. Je kunt ook meteen je apps naar je sd verplaatsen met zulke apps.