een kennis beweert maar hele tijd dat je naar jezelf kunt whatsappe klopt dat?

Het schijnt te kunnen ofzo maar is dat ook zo ? Die gene die dat beweert had dit namelijk.
maar kweet nie of dat nou wel of nie waar is. En zo ja hoe moet men dat dan instellen of doen?

9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij wel, ik ga morgen is kijken.

Het beste antwoord

Ja, je kan met jezelf praten via Whatsapp, maar dan moet je jezelf wel toevoegen aan je Contacten, wat de meeste telefoons tegenwoordig al vaak doen uit zichzelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alleen in het geval dat je een groeps-whatsapp met jezelf aanmaakt en een andere persoon, en vervolgens deze persoon uit de groeps-whatsapp verwijdert. Je hebt nu een groeps-whatsapp met jezelf en je kunt nu jezelf whatsappen via die groeps-whatsapp. Rechtstreeks naar jezelf whatsappen, zonder groepsapp, is onmogelijk!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als eerst.. Waarom zou je dit willen? Hèhè;)
Als je jezelf in de contactpersonenlijst hebt staan kan je jezelf gewoon 'whatsappen' (IOS)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan met je zelf praten alleen als je iOS hebt. Dus iPhone etc.
Met een android telefoon kan dit niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Ik heb helemaal géén apparatuur nodig om met mezelf te praten...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
haha