Hoe voorkomt je dat de home button de telefoon inschakelt?

Sinds een maand heb ik een nieuwe telefoon, de Samsung S4 mini. Het is een mooi telefoon en ik ben heel tevreden met de koop. Alleen als de telefoon in mijn zak zit, en iets raakt de home button aan dan gaat mijn telefoon uit de slaapstand. Hij gaat dan, door het bewegen in mijn broek, naar de functie 'Noodoproep'. Daar klikt hij op mijn noodcontracten. Aangezien ik er nog geen heb aangemaakt blijft hij daar op staan.

Dan gaat hij weer in de slaapstand en zo gaat het maar door. Hierdoor verbruikt mijn telefoon onnodig stroom. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn home button, mijn telefoon niet uit de slaapstand haalt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Reddie
9 jaar geleden
Fijn dat het zo'n mooir telefoon is.
Persoonlijk zou ik liever een telefoon hebben die werkt zoals hij zou moeten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een mooie telefoon met een minpuntje, dit maakt de telefoon niet meteen slecht. Kan je misschien mijn vraag beantwoorden ?

Antwoorden (1)

Het is helaas niet mogelijk om dit uit te zetten.

Het is wel mogelijk wanneer je je telefoon root, maar dat is voor de onervaren gebruiker niet aan te raden.