Ik ben van plan een galaxy s5 te gaan kopen, hoe kan ik zie of het een kloon is of niet?

Ik zie dat er veel klonen in omloop zijn van de samsung galaxy s5 en vele andere modellen, maar waaraan erken ik nou of ik te maken heb met een kloon of met een echte.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
9 jaar geleden
In een gde winkel halen
Ritsuka
9 jaar geleden
Goede*

Het beste antwoord

Dit kan je zien aan de volgende dingen:
-geen vingerafdrukscanner
-slechte camera
-android 4.2 ipv android 4.4
-scherm is minder helder

Dit waren een paar dingen die ik kon vinden, er zullen vast nog wel meer dingen zijn waardoor je een kloon kan herkennen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon van een betrouwbare website kopen, zoals bijvoorbeeld: Mediamarkt, Bol.com of kijk op Tweakers.net voor een betrouwbare prijs-vergelijker.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is lastig om een kloon te onderscheiden van een echte, zo is het vaak te zien aan het Flits/Led lichtje aan de achterkant. De geluiden die de knopjes maken klinken goedkoop (vooral volume en home button) Ook kan je het aan de batterij zien.Het heeft geen Samsung market erop zitten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt!
Ik heb nog één vraagje, misschien weetje het antwoord.
Kan je het ook aan het doosje zien?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee ik denk niet dat je het aan het doosje zou zien, het is eenmaal een karton doosje met een print er op. Dit kunnen ze vast en zeker makkelijk namaken, de hardware gaat lastiger want ze moeten het natuurlijk met veel goedkopere materialen produceren. Gewoon kopen bij een bekende store en je zal nooit opgelicht worden, of was jij het van plan om in het buitenland te kopen ofzo?