Wat is het verschil tussen een koerier en gewoon postnl?

Bij ben kan je via postnl je nieuwe telefoon laten bezorgen en dan komt hij dus gewoon met de post maar moet je dan ook de postbode betalen of krijg je dan gewoon een factuur thuis/moet je transactiekosten etc. via de computer betalen.
want met de koerier moest je 0,001 cent pinnen en dan nog de bezorgkosten volgensmij aan huis betalen. is dat ook met postnl of niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Normaal gesproken betaal je de postnl niet of het pakket moet onder remboursvoorwaarden verzonden worden. Dit betekent dat de ontvanger betaalt bij ontvangst van het pakje. Meestal de prijs van de inhoud + de verzendkosten. Postnl verrekent dit weer met de verzender.