Waarom heeft mijn Iphone volgens Apple waterschade?

Ik was net in de Apple store in Amsterdam omdat mijn iPhone scherm raar deed. Ze zouden dit kosteloos vervangen. Ineens zeiden ze dat er sprake was van waterschade. Echter is mijn toestel nog nooit in contact geweest met water. Ik heb hem wel altijd (in een hoesje) in mijn bh gedragen, kan er dan ook sprake zijn van waterschade? En wat nu te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Apple heeft een indicator in de iPhone ingebouwd. (ik meen dat er 3 zijn, maar dat weet ik niet zeker)
Wordt een indicator roze dan claimen ze waterschade. (Terecht of niet dat staat dan wat hen betreft niet meer ter discussie !)
Zweet kan de indicator ook laten verkleuren.

Heb je per ongeluk last van een roze indicator dan is die overigens weer mooi wit te kleuren met een druppeltje chloor.

Toegevoegd na 1 uur:
Zie video voor de locatie
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Daar ben ik het volledig mee eens !
capthavoc
9 jaar geleden
Apple stuur je gewoon met een smoes naar huis en bewijs jij maar eens dat het niet waar is. iphone zijn erg vochtgevoelig ook voor zweet.
gebeurd me regelmatig als postbode dat mijn geluid uitvalt
door een regen druppel o.i.d gelukkig helpt rijst tot nu toe Volgens mij kan je het beter een onafhankelijke reparateur zoeken die doet het zeker goedkoper dan de apple store zelf. als je niet het nieuwste model hebt dan ben je " hen niet waardig"
ik weet dat apple producten heel goed in elkaar steken maar als er eenmaal iets mis is dan ben je de klos.
ze zeggen al heel snel koop gelijk maar het nieuwste model
en nee ze hebben dan alleen de allernieuwste modellen apple is prima hardware maar de hardware onderdelen zijn schaars en duur
De apple store en repair service sucks