Wat is de beste cameraphone

Ik heb nu de nokia 808 pureview, maar die is bijna op. Dus op zoek naar een smartphone opvolger die super foto's knipt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

De Nokia Lumia 930 is wat camera betreft een aanrader. Daarnaast maakt de LG G3 ook erg mooie foto's.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de xperia z1, z2 en z3 maken enorm mooie foto's,
zelf heb ik de z1 genomen om die zelfde reden, daarbij komt dat ik onlangs een compact camera heb aangeschaft, helaas voor mij was dit tototaal overbodig aangezien mn telefoon beduidend betere fotos schiet.

Toegevoegd na 7 minuten:
foto is genomen met de z1

Toegevoegd na 8 minuten:
helaas haalt de site de foto kwaliteit enorm naar beneden.