is het scherm kapot of ook wat eronder zit?

hallo ik ben pierre kilkens ik ben 16 jaar oud ik heb een samsung galaxy s4 gekregen van me zus omdat hij kapot was en zij er niks meer mee kon ik het scherm is kapot en geeft zwart beeld met hier en daar nog wel wat licht er door heen ik wouw een schermpje gaan bestellen maar ik zat te twijfelen of het wel door het scherm kwam het scherm is gebarsten maar normaal kan je er dan nog wel door heen zien maar dus is mijn vraag doet de telefoon het weer als ik het schermpje vervang of moet ik ook dat gene wat onder het schermpje zit vervangen als ik dat laatste moet doen wat moet ik daar voor bestellen?

(sorry als het allemaal een beetje on duidelijk is)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je praat idd wel erg onduidelijk maar wat ik begrijp is dat je wilt weten of het touchscreen ook kapot is, als je dat wilt weten zou je of naar een telefoon reparateur moeten gaan of zelf kijken wat overigens niet zo handig is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk is het LCD scherm kapot. Dat is het gedeelte wat het beeld geeft. Als je er een goed scherm op wilt hebben kun je het beste de complete module vervangen (origineel Samsung). Dit kan je het beste laten doen, niet zelf mee gaan knutselen. bijv. bij http://www.scherm-reparatie.com/samsung/galaxy-s4-reparatie/