Kan ik een demo telefoon weer terug zetten naar gewoon?

Ik heb een demo model telefoon gekregen (een samsung gallaxy s3) ik kan daar niet mee bellen, sms en ezv. Kan ik dat ook weer terug zetten naar gewoon?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gekregen?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk verhelpt een harde reset dit probleem: http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-s3-hard-reset.html
Maak wel van tevoren een back up van belangrijke gegevens want je raakt met deze reset alles kwijt.