Wanneer ontvangt Amac de Iphone 6, 64GB Space Grey voorraad?

ik heb 2 weken terug de Iphone 6 64 GB Space Grey besteld bij Amac store in Spijkenisse maar na 2 weken heb ik nog steeds mijn Iphone niet binnen. als reden krijg ik elke keer dat Apple levering vertraagd. Mijn vraag is weet iemand wanneer de Iphone 6 64 GB Space Grey geleverd wordt door Apple?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Oeps! Per ongeluk mijn antwoord bij reacties gezet: Op de Apple site stond dat de iPhone 6 vanaf 26 september verkrijgbaar is, dus dat is dan best raar dat die winkel in Spijkenisse de iPhone 6 nog niet binnen heeft gekregen.