Kan de trilfunctie van de mobiel sterker gezet worden dan het belvolume of is dat aan elkaar gebonden?

Ik heb een Nokia 6131. Mijn belvolume heb ik op 3 blokjes gezet. Ik zou graag de trilfunctie op 5 blokjes willen zetten; maar volgens mij is dat aan elkaar gebonden? Ik wil de belvolume op 3 blokjes houden; is voor mij hard zat; alleen het nadeel is dan, dat de trilfunctie dan onvoldoende is of doe ik iets niet goed? De handleiding van Nokia geeft hierin geen duidelijkheid. Graag een reactie. Alvast bedankt. Groeten Plato

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb zelf een nokia en kan het belvolume wel uitschakelen en ook het trilmechanisme, maar bij een laag belvolume blijft de trilfunctie hetzelfde. Ik hoop dat je aan dit antwoord iets hebt. het is een 6300.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die staat los van de volume