dekt een inboedelverzekering ook een mobieltje?

Vanmorgen was ik aan het bellen thuis op de bank.
Komt ineens de hond aan stormen, tegen mijn bel arm aan. Gevolg: telefoon valt op mijn natuurstenen vloer: scherm kapot.
Nu heb ik een inboedelverzekering 'optimaal' van de Noord Holllandsche. In de polis staat dat alle zend en ontvang apparatuur ook verzekerd is.
Is mijn mobiel dan ook verzekerd?

9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen: bel de verzekeraar of tussenpersoon eens. Die kunnen je vast het antwoord geven op deze vraag. Het is namelijk per verzekering heel verschillend hoe ze hun polisvoorwaarden uitleggen en daarmee ook of de schade aan het toestel gedekt is. Met een uitgebreide inboedelverzekering vaak wel, bij de standaard verzekering meestal niet. Je kan eventueel een offerte aanvragen bij http://www.scherm-reparatie.com .