Resultaten voor ‘Als ik gebeld wordt op mijn iPhone gaat de iPhone van mijn vader ook af.. Hoe kan ik dit uitzetten?

Sinds de update van IOS8 gaan mijn vaders en mijn telefoon allebij af als we worden gebeld... Dat is natuurlijk helemaal niet handig. Ik hoop dat jullie een oplossing hiervoor weten. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ga naar instellingen -> facetime -> iPhone Cellular Calls -> Off
Het is een feature van iOS8 om iphones met gedeelde AppleID gelijktijdig te laten ringen.