Wanneer levert apple weer iphones 6 aan Nederland?

Ik ben vandaag een iphone 6 gaan bestellen bij Amac en wil graag weten wanneer ik mijn iphone 6 kan verwachten. het gaat hier om de Iphone 6 16gb en spacegray.
Ik zou graag willen weten wanneer deze iphone geleverd wordt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Na wat zoekwerk op de website van Apple.nl kwam ik uiteindelijk uit op deze site met informatie over verzendtijden. Op de website van Apple staat niet hoe lang het duurt voor dat je een iPhone thuis ontvangt. Ook verschild dit erg veel met de des betreffende product.

Voor meer informatie zou je toch even op de site moeten kijken (Zie de bron)
Of even naar een iCentre bellen.

Succes!