Krijg ik een vervangende telefoon bij Apple store in Amsterdam..?

Geachte,
Ik heb Iphone 5s 16 gb GOLD. Mijn telefoon wordt vaak warm en valt soms uit terwijl hij nog op 20 procent is.

En nog een ander probleem, Wanneer hij aan het opladen is en wanneer ik wat beweeg met het kabel dan valt stroom weg. ( ook getest op andere telefoon,s )

Dus wanneer hij aan het opladen is moet ik er bij staan!

Mijn vraag is : Ik heb vrijdag avond een afspraak bij Apple store in Amsterdam. Heb ik een kans op een vervanging, want er zit momenteel geen een kras op mijn tel. Dus het is niet fijn om met een gerepareerde telefoon te lopen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Weet niet hoe het nu is maar een tijd geleden kreeg je alleen bij Applecare een vervangend toestel.
In alle andere gevallen werd er of ter plekke een reparatie uitgevoerd of het toestel werd opgestuurd.