Ik ben van plane om een iphone 6 te kopen bij de mediamarkt met abonnement heb ik keuze uit 16 gb 64 gb en 128gb?

Ik ben van plane om een iphone 6 te kopen met abonnement bij de mediamarkt
Heb ik de keuze uit 16 gb 64 gb en 128 gb
En hoeveel gaat dat kosten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
699,- met 16 gb tot 805,05 euro met 64 gb.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen zou ik echt niet weten hoe je 128 gb wilt vullen. Een normaal mens heeft al moeite met 16 gb :p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja.. Muziek, films, apps etc.

Het beste antwoord

Hi, Hoeveel het gaat kosten is afhankelijk van je abonnement. De iPhone 6 16GB met Vodafone 24 mnd al gratis vanaf 54 euro per maand. Wanneer je extra opslagruimte zou willen zou je voor de 128GB € 209,- bijbetalen.

Los zijn de toestellen:

16GB - € 699,-
64GB - € 799,-
128GB - € 899,-

Ook zou ik eerder online het toestel bestellen dan bij de mediamarkt, zoals Studentmobiel.nl of GSMwijzer.nl. In combinatie met abonnementen zijn zij meestal het goedkoopst.

Ik hoop hiermee je vraag brandwoord te hebben,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt