Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik voor een klacht telefoonkosten betalen ?

Ik heb een klacht bij mijn provider Ben. Waarom moet ik € 0,35 p/m betalen voor mijn klacht bij de klantenservice. (0900 nummer) Ik kan namelijk in "mijn persoonlijke pagina" mijn voicemail niet uitzetten. Ik betaal aan de bakker toch ook geen kosten voor een klacht omdat ik oud brood heb gekocht !

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
593
bamibal
9 jaar geleden
Je gaat wel op eigen kosten naar de bakker om hem dat te vertellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
50 meter lopen kost niets !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die 35 cent wordt geheven om te zorgen dat mensen iets minder snel de helpdesk bellen, bijvoorbeeld door zelf even na te denken en het probleen zelf op te lossen.
Vaak heb je de neiging om impulsief (eventueel boos) te bellen, maar door die drempel wacht je even, en valt je zelf soms de oplossing al in.
Als het echt nodig is de helpdesk te bellen, en het kost een wat groter bedrag, of het is evedent een probleem van de provider, is de provider vaak wel bereid de kosten op zich te nemen. (Mijn ervaring met Ziggo).
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onzin. De helpdesk is er zodat je juist niet zelf hoeft na te denken. Het bedrag per minuut is puur een inkomsten bron voor de provider. Als je het goedkoopste van het goedkoopste abonnement neemt (ben) dan ligt het service niveau en het bereik gewoon een stuk lager en is Hulp een stuk duurder. Bijvoorbeeld KPN 24/7 gratis bereikbaar. Als je een dienst afneemt en je betaalt hiervoor, dient het correct te functioneren. Doet dit het niet, hoor je gewoon gratis geholpen te worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding