zijn er voor de samsung galaxy note 3 de zelfde hoesjes met zulke kuiltjes als voor de Galaxy S5 ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De hoesjes van de Galaxy Note 3 en Galaxy S5 lijken erg veel op elkaar. Behalve het formaat. Beide hebben een plastic raampje voor de meldingen. Met de kuiltjes neem ik aan dat je de achter zijde bedoelt zoals je op de foto laat zien. Bij de Note 3 heeft het hoesje de zelfde achterzijde zoals de telefoon dit ook heeft. Dus dat is leer achting materiaal zonder kuiltjes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoelde juist met die kuiltjes