Ik kan met mijn mobiel naar 1 persoon geen sms sturen, tenminste diegene ontvangt hem niet.

Diegene kan mij wel sms'en, en we kunnen elkaar ook wel bellen. We hebben het gisteren nog geprobeerd met een groep mensen. iedereen kan haar een sms sturen, maar die van mij komen niet aan. Haar inbox was leeg, dus dat kan het probleem niet zijn. Ik heb het geprobeerd vanuit het adresbestand, en ook als beantwoorden. Beide hebben we een abbonement bij kpn. Iedereen die aanwezig was, vond het maar vreemd, maar hadden geen oplossing. Ik kan overigens naar de anderen wel een sms sturen. Ik heb een nokia, zij een samsung.
Rara hoe is dit mogelijk???????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
4.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er van uit dat ze je niet per ongeluk geblokkeerd heeft? Dat kan met sommige mobieltjes toch?
Nou ja, ik neem aan dat jullie dat ook al bedacht hebben.

Antwoorden (1)

Bij samsung zit een blokkeerfunctie voor contacten uit je telefoonlijst. Even zoeken in haar boekje omdat ik niet weet welk model ze heeft.
Ook kun je je sms eens beginnen met *0# zo krijg je een ontvangstsms van kpn terug als de sms ontvangen is. Wanneer je deze sms ontvangt (gratis sms die je ontvangt, verzenden kost 3 tekens) weet je dat de telefoon de sms wel ontvangt maar afwijst. Wanneer je de sms niet ontvangt wordt het tijd dat je de klantenservice van kpn belt of langsgaat bij de HI shop