Hoe kan het dat mijn opslag zo snel vol is?

De opslag van mijn Samsung galaxy S4 mini is vol maar ik maar 5 apps en een paar foto's ik heb al een 32GB sd kaart toegevoegd maar ik kan er maar een paar apps opzetten. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik wat apps kan installeren.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je kunt je telefoon resetten alleen dan ben je alles kwijt. je kunt natuurlijk een sd kaart kopen en erin doen. je kunt clean master downloaden in google play deze app ruimt al je troep op bij mij zat me geheugen ook vol en had toen 1 gb. troep van me samsung verwijdert

de app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel apps maken gebruik van het intern geheugen van je telefoon en slechts weinig apps worden opgeslagen op het externe geheugen (de SD kaart). Door je telefoon te rooten (voor uitleg hierover zul je even moeten gaan googlen, want dit verschilt per telefoon) krijg je ontwikkelaarstoegang en kun je ook voorgeïnstalleerde apps verwijderen die je nu niet kunt verwijderen. Dit zou een oplossing kunnen zijn.

Zorg er ook voor dat de instellingen zo zijn dat foto's op je SD kaart worden opgeslagen en niet op het interne geheugen van je telefoon.

Veel succes.