Sim kaart werkt niet in een autotelefoon?

Ik heb een semi- oldtimer met een autotelefoon. Nu is het vreemde dat de KPN sim kaart van mijn vrouw wel werkt, maar ik krijg mijn t-mobile sim kaart niet werkend. Hij vind dan geen netwerk.
Het lijkt me erg leuk als ik die auto telefoon werkend kan krijgen, maar wil graag met mijn eigen sim-kaart bellen. Weet iemand hoe het kan dat de t-mobile sim niet werkt? In mijn telefoon doet hij het prima.

Toegevoegd na 1 minuut:
De auto is uit 1996, dus de telefoon ook denk ik. Zit er van fabriek in.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

Datzelfde heb ik ook gehad met een ingebouwde telefoon in een Citroën C5. De ingebouwde telefoon werkte alleen op 900 Mhz, terwijl mijn provider alleen op 1800 Mhz werkte.

De enige oplossing is dus een simkaart van een andere provider gebruiken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Vodafone en KPN werkten wel.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is het. De telefoon werkt alleen op 900Mhz. Nu een eigen KPN kaart en het werkt prima