Doordat mijn iPhone automatisch synchroniseerd zit ik €40 over mijn bundel heen. Kan ik dit declareren bij Apple of Tele2?

Pas geleden kwam ik erachter dat ik plots 260MB over mijn bundel heen zit. Ik keek bij 3G Gebruik op mijn iPhone en hierbij stond dat het systeem 1,1GB aan data heeft gesynchroniseerd over 3G. Ik heb een bundel van 1500MB en nu zit ik daar dus 260MB overheen en moet ik €40 bijbetalen en is mijn hele bundel nu al op. Kan ik hier aanspraak op maken bij Apple of bij Tele2? Ik zie het namelijk niet zitten die €40 te betalen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
bamibal
9 jaar geleden
Nee natuurlijk niet.

Antwoorden (1)

Nee natuurlijk niet. Je bent zelf verantwoordelijk voor het overschrijden van je bundel. Synchroniseren uitzetten en alleen handmatig synchroniseren voorkomt dit soort problemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar Apple heeft dit automatisch aangezet en hier kon ik niks van weten. Dan is het toch niet mijn eigen schuld?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan nog blijf jij verantwoordelijk voor de instellingen van je telefoon. Als je die in gebruik neemt loop je je instellingen toch na?