Hallo,
Waarschijnlijk morgen (17 september) om 7 uur in de avond. Let op dit is een schatting! Dit zou best een paar uurtjes eerder of later kunnen zijn.
Maarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt maarten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan Dioz.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige wat je hier concreet doet is een paar inschattingen plaatsen die helemaal niet zeker zijn. Er is geen bepaalde tijd dat de updaten beschikbaar worden.

Andere antwoorden (1)

17 september is de officiële release datum
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar de vraag is eigenlijk rond hoelaat ik hem kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rond 17 september je denkt toch niet dat er een tijd vrij wordt gegeven wanneer een updaten beschikbaar is..