Is de Iphone 4 nog goed?

Ik kan misschien een iphone 4 overnemen, alleen vraag ik me af of deze nog goed is. En welke telefoon zouden jullie anders aanraden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tot nu toe prima ! Ik heb een 4 en een ; S merk nauwelijks verschil . Mogelijk dat bij een nieuwe update de 4 net buiten de boot valt maar ach de 3 en de 3GS gaan ook nog prima mee zonder update what'ap alles gaat daar nog prima op mee . Alleen wil je alles super de super dan gaat de 4 niet de show stelen . Het is een prima toestel waar veel accessoires voor zijn . Maar je moet je realiseren dat de nu de 5 C en 5s binnen een half jaar zomaar 200€ goedkoper kunnen worden mogelijk even wachten en sla dan toe ook de 4 en 4s gaan zwaar in de uitverkoop .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt eraan wat je er mee wil doen.

Antwoorden (3)

De iPhone 4 zou ik je niet aanraden, kijk uit voor een 4S als je budget het toelaat. Met iOS7 voelt de iPhone 4 erg stroperig aan en gaat op den duur irriteren...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan gewoon de ios 8 functies op ios 7 gebruiken hoor dus waarom niet. kijk als die ios 4 zou draaien oke maar ios 7 word nog 2 jaar ondersteund en je kan er gewoon ios 8 features op zetten
Niet doen! Volgende maand komt de nieuwe firmware IOS8 uit en dat kun je alleen update op een iPhone 4S of hoger. De 4 kun je dus nooit meer bijwerken voor wat de firmware betreft. Dat lijkt misschien niet erg, maar nieuwe apps werken op termijn mogelijk niet (goed) met een te oude firmware versie
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nieuwe apps werken niet goed met ios 4 en 5 maar ios 7 blijven ze sws nog 2 jaar ondersteunen. sterker nog ios 8 apps worden gewoon gemaakt uit ios 7 apps
er zijn 2 dingen. ik heb zelf een iphone 4s op ios 8 draaien MAAR

Je kan hem overnemen en dan gewoon op ios 7 laten draaien die prima blijft werken

je kan hem ook overnemen en jailbreaken mocht je de features willen van ios 8

ik heb ios 8 zelf en er verandert vrijwel niks. alleen paar dingen met het toetsenbord zonde dus om te weigeren